29 Temmuz 2015 Çarşamba

EL CUERPO-CESET(2012)

Bir morg bekçisinin morgu bırakıp kaçması ve ardından trafik kazası geçirmesiyle başlıyor her şey. Polis olaya el atıyor Jaime Peña(José Coronado) liderliğindeki bir ekip olayı soruşturmaya başlıyor.


 Çok geçmeden morgdan bir cesedin çalındığı ortaya çıkıyor. Mayka Villaverde(Belén Rueda) o gün kalp krizi geçirerek vefat eden bir ilaç firmasının sahibi zengin bir kadın ve şimdi cesedi meydanda yok.
Bu noktadan itibaren kadının kocası ile tanışıyoruz Álex Ulloa(Hugo Silva) karısının ilaç firmasında kimyager,ayrıca daha filmin 15. dakikasında adamın karısını aldattığını ve karısını bir zehirle öldürdüğünü anlıyoruz. 
Alex sevgilisi Carla'ın(Aura Garrido) yanındayken ona karısının kaybolduğuna dair bir telefon geliyor ve o da apar topar emniyete gidiyor.

 İşte olaylar böyle başlıyor Alex emniyette,morgda öyle şeyler yaşamaya başlıyor ki karısının ölmediğini dahi düşünmeye başlıyor.
Bize de olayın ardındaki gizemin yavaş yavaş çözülmesini izlemek kalıyor. 

Gelelim yorumuma ben bu filme tek kelimeyle bayıldım,etrafta sonunu sürpriz yapmak için senaryonun kasıldığını dair yorumlar okudum ama kesinlikle onlara katılmıyorum,senaryodaki bir iki mantıksızlık dışında hiçbir kasıntılık,abartı,zorlama olduğuna inanmıyorum.Hatta adamlar yapmış,çokta güzel yapmış diyorum. 
Filmi başından sonuna değin olayın mantığını çözmememiz için bizi düşünmeye sevk eden türden,sonu da sürprizli,detaylar çok güzel yerleştirilmiş bir film daha ne diyeyim ben.Hugo Silva'ın oyunculuğuna bayıldığımı mı yoksa hayatını yersiz şakalar yapmakta uzmanlaşarak geçiren Mayka karakterinin orjinalliğini sevdiğimi mi,arada gerilimi yüksek tutmayı başaran sahnelerin eklenmesini başarılı bulduğu mu? 
Son söz olarak IMDb tarafından 7.4 alan benden 8 alan gerilimin düşmediği,zihninizi zorlayacak,sonuyla sizleri şaşırtmayı başaracak bu filmi izlemeniz tavsiye edilir
(Bir sahne var ki abartmıyorum midemi ağzıma getirdi ki o kadar iğrenç sahnelerle dolu film izlememe rağmen pek başıma gelen bir olay değildi.Hangi sahne derseniz Alex ve klozet sahnesi izleyecekler azıcık kendini hazırlasın.)

17 yorum:

  1. çok severim böyle korkunç filimleri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok korkunç olmasa da gerilimli güzel bir film :)

      Sil
  2. Okurken bile gerildim bayağı güzele benziyor.

    YanıtlaSil
  3. Okurken bile gerildim bayağı güzele benziyor.

    YanıtlaSil
  4. Güzele benziyor,bakayım ben buna...

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım konusuna. Kesinlikle izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. ilginç bir film severim bu tarzı indirip izleyeyim..

    YanıtlaSil