10 Nisan 2015 Cuma

THE VAMPIRE DIARIES 6. SEZON 7.BÖLÜM

Spoiler...
Geçen bölümün sonundaki Elena ve Damon karşılaşmasında hepimizin tahmin ettiği gibi Elena'nın anıları şıp diye gelmedi.Damon buna kahrolur. Soluğu Alaric'in yanında alır,ona bolca sitem eder hatta köken olarak ölseydin Elena her şeyi hatırlardı der.

Tamam Damon sakinleş,haklısın ama Alaric'i yeni kavuştuk ölmesin bi zahmet. Damon hastanede Jo ile karşılaşır,Jo Alaric'i bir bağış etkinliğinde kendisine eşlik etmesi taburcu eder. 
Enzo,Stefan ve Matt Tripp'i ele geçirmiştir. İşkence ile ona yandaşları kim,neler biliyorlar onu söyletmeye çalışırlar.
Meğersem Tripp'in adamları Caroline'den haberdarmış. Stefan bunu hemen Caroline'e haber vermeye gider. Malum eski kankası ile arasını düzeltmeye çalışıyor.Caroline beni korumana gerek yok derken annesi arıyor ve öğreniyoruz ki Tripp'in adamları takas için şerifi kaçırmış.Enzo'a haber veriyor ve Tripp'in yaşamasını istiyorlar.
Elena ise bağış gecesine Liam ile katılma kararı alıyor,bu kız resmen kaşınıyor. Bi dur kaç dakika oldu Damon döneli.
Kai ise Bonnie'i parçaladığı yükselticiyi yeni tutulmada önce birleştirme derdindedir.
Bonnie uyanınca kızımız Kai'i tekrar öldürür ve hem yarasını tedavi etmek hem de parçaları birleştirmek için hastaneye kaçar.
 Peşinen söyleyeyim bu işleri başarıyla tamamlayamaz ve Kai'in eline düşer tekrar.
Bağış davetine kendi kendi davet eden Damon Elena'ın Liam ile geldiğini görünce bozulur.
İkilinin yanına gelir Liam'ı etkileyip yanlarından gönderir. Elena ile muhabbete başlar. bu muhabbeti uzun uzadıya yazmaya gerek ama Damon'un vurucu cümlesini eklemeden de geçmem.
Ben hatırlıyorum ve seni ne kadar özlesem ve ne kadar acı çeksem de yaşadıklarımızı sildirmeyi aklıma bile getirmezdim.Üzüntüden ölsem de sana sarıldığım anlara tutunmayı tercih ederdim.Ya da gülüşünü aklıma getirirdim.Yaşadığımız en küçük mutluluk bile yeterdi.Seni aklımdan sildirmektense kalan her anımı acı içinde geçirmeyi seçerdim.
Caroline ve Stefan ise Enzo'un elinden Tripp'i alırlar.Enzo tabi ki buna istekli değil. Ama bu konudan uzaklaşıp Caroline'in Stefan'a aşık olduğunu vurguluyor.Caroline Stefan'a bu konu hakkında konuşmayı yasaklıyor.
Elena ise  hafızasının tetiklenmesini sağlamak için Damon'dan yardım ister,birlikte barı patlatmaya gitmeden önceki anın yaşandığı yere giderler. Elena Damon'un arabasına bindiğini de unutmuştur. Elena garibim hiçbir şey hatırlamaz ve buna sinirlenir kasaba sınırını geçer. Malum etkiyi kaldırmak için tek yol bu,ama bu Elena'ı ölüme yaklaştırır,Damon olaya müdahale ediyor.
Enzo ise benim nazarımda muazzam bir başarıya imza atmıştır. Tripp'i vampire dönüştürmüş meğersem,haliyle takastan sonra sınırı geçen Tripp nalları dikiyor. Matt buna bir hayli içerleniyor,çocuğum niye bu kadar içerleniyorsun adam senin bütün kankalarını öldürecekti yaşasaydı.
Bonnie ise Kai'in zorlamalarına bir çözüm bulur büyü gücünü saklar. Üstelik  gücü Bayan Cuddles'e saklayıp,onu gerçek boyuta postalar.
Stefan  yasak konu hakkında konuşmaya başlayıp Caroline'in eteğindekileri dökmesini sağlar. Ana tema "eğer senden nefret etmezsem kendimden nefret ederim."
Damon ise gene çilekeş moda bürünür ve Elena'a "ben yokken daha iyisin" böyle devam et der. Adam hala Elena yıpranmasın derdinde.
Liam ise partide Elena'ın kanı ile iyileştirdiği kızın önceden olan hastalığının da iyileştiğini öğrenip,hesap sorar. Kız adamı partide ekmiş,adam ne derdinde.
Yeni bomba Kai'in öldürmediği dalağını çıkardığı kardeşi meğer Jo'ymuş.
Son sahnelerde Damon mezarlıkta dertleşme modundayken Bonnie'in ayısını görünce bir sevinç yaşar.

Gelelim yorumuma Jo ve Kai'in kardeş olması olayı daha da ilginç bir hale getirdi orası kesin,Bakalım Kai ve Bonnie boyut atlayabilecek mi? Onun dışında Damon romantiklikte eşik atladı ama sonuç aynı Elena'dan uzakta artık.Zaten Bonnie mevzusu onu biraz oyalar.Caroline Stefan mevzusu kankalıktan sevgililiğe kayacak mı çok merak ediyorum.


4 yorum:

  1. Ben de izliyorum diziyi her bölümde ayrı bir şaşırtmaca..

    YanıtlaSil
  2. Tanrım ne karanlık durumlar bunlar çok dikkat gerekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz gizemli bir dizi,ama düzenli izlenirse aşırı dikkat gerekmez anlaşılması için :)

      Sil