29 Ocak 2014 Çarşamba

THE VAMPIRE DIARIES 5. SEZON 11. BÖLÜM

SPOİLER...
100. bölümüyle son sahnesine kadar göz dolduran lakin son sahnesiyle beni çileden çıkartan bir bölümdü. O yüzden direkt hoşuma giden ve gitmeyen yerleri yazacağım. Bölümü izlemeyenler için bolca spoi içerir ayrıca sinirimi bolca belirteceğim bölümü çok beğenenlere de uyarı yapayım.

Bölümü izledikten sonra o kadar sinir oldum ki acaba benim gibi düşünen var mı diye yorumları karıştırdım ama ne göreyim TVD tarihinin en iyi bölümü seçilmediği kalmış bir. Galiba sorun bende. Aslında bu beğenilerin sebebi benim gibi kimsenin sonuna takılmamış olmaması galiba. Bölümün 40 dakikasının keyfini bolca çıkarmış onlara da hak vermek gerek.

Klaus-Caroline , Rebekah-Matt, Alaric-Damon ve Vicky sahneleri eminim ki bütün fanların gözlerini kırpmadan izlediği sahneler olmuşlardır. Üstelik hepsinin toplamı 6-7 dakikayı geçmezken tabi ki pek çok karakteri görmek için aylarca bekleyen fanlar için bölüme kocaman bir artı getirmiştir.

Ki bu sahneleri ben de sevdim ki Alaric karakteri bile başlı başına büyük olaydı benim için. 
Peki ben neye sinirlendim.  Belirteyim ki Katherina Elena'dan daha çok sevdiğim saydığım bir karakterdir. Ölmesini zerre istemem. Ama lakin son sahnede ölen ve geri dönen Katherina gezgin olması sayesinde kızı Nadia'nın  öğrettiği büyüyü kullanarak Elena'nın bedenine giriyor.

Ve her zaman hayatta kalırım ayağı çekiyor. Acaba bu kaçıncı tekrara düşüş yani Katherina'nın bin bir şekilde  zellikle Elena'yı kullanarak  olmadı başkalarını ateşe atarak kendini kurtardığına şahit olduk Ama bu kadarı da sıkmadı mı Zaten Silas'ın Katherina'nın kanını içtiğinde yaşamaması gerekmiyor muydu? Ya da Klaus bir ara ele geçirmemiş miydi Katherina'yı ama o her şeye rağmen yırttı tamam dedim.

Ama bu sahne bana tekrarın yanında bir de zorlama geldi.Katherina'nın ölümden dönüp uyandığında ve Elena'yı yanında bulduğunda bir hinlik yapacağı belliydi. Ama Katherina bunu önceden planlayan birine göre çok tedbirsiz değil miydi? Elena'nın dibine geleceğinden nasıl emindi?Hadi onu geçtim zaten ölüp geri döndü bu da aldığı riskin büyüklüğünü ve zorlamalığını  göstermiyor mu?

Katherina bu işi bu kadar tehlikeye atar mıydı? Elena'nın yanına geleceğine  ve yaşayacağı son dakikalara bu kadar güvenir miydi?
Katherina'yı bu kadar öldürmemek için zorlayacaklarına Alaric gibi bir karakteri hemen mevta etmeselerdi  daha iyiydi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder