15 Temmuz 2013 Pazartesi

ZOR BABA 3-LITTLE FOCKERS 3 (2010)

 İlk filmin 2000,ikinci filmin 2004 yılında çıktığı düşünülürse bu film için aranın uzun olduğu aşikar.Serinin son filmi. İlk iki filmi uzun zaman önce izleyen ben esprileri hatırlamasam da çok güldüğüme eminim. Ayrıca filmdeki karakterleri ve konuyu az çok hatırlıyordum.


Bu filmde Greg Focker (Ben Stiller) ve Pam Focker(Teri Polo) çiftinin ikizleri olmuş.Üstelik ikizler 5. doğum günlerinin heyecanını taşıyorlar. Çocuklarla tanışmadan geçmeyelim.
 Samantha Focker (Daisy Tahan) ve Henry Focker 'a(Colin Baiocchi) merhaba diyelim.



            İki filmde Greg'i canından bezdiren kayın peder Jack Byrnes(Robert De Niro) her zamanki gibi    sahnelerde ama bu sefer hep övdüğü damadı Doktor Bob'a kızgın. Çünkü adam kızını aldatmış ve çift             boşanma kararı almış. Bu gerginlik yüzünde bazı rahatsızlıklar geçiren Jack aileyi Greg'e emanet eder.

           Bu arada Greg emanet yükü yüzünden daha fazla para kazanmak için filmin başında   Andy Garcia(Jessica Alba ) adlı ilaç mümessilinden gelen teklifi düşünmeye iter. 
Fazla sıcakkanlı karakterimiz...

Tabi bu arada filme beni sinir eden karakter Kevin (Owen Wilson) da ekleniyor.
 Beğenmediğim kıyafetleriyle...
 Kısacası ikizlerin doğum gününe kadar Greg tekrar kendinin Jack'a ispatlamak zorunda.
Filmin IMDb puanı 5.3 bence en büyük sebep filmin bir konusu olmaması.Tamam ortada ilk iki filmin devamı bir film var ama filmi ortaya koyan bir konu yok.Yani sırf filmi çekmek için ortaya konu çıkarmaya çalışılmış bir film. Ama bu kısmı es geçersek benim de güldüğüm,eğlendiğim yerler oldu.Kısacası üçlemeyi tamamlamak ve gülmek için ideal bir film.




2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım :)) Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ben de hemen ziyaret ettim zaten :)

      Sil