23 Nisan 2013 Salı

ELENA'DAN SIKILANLAR DERNEĞİ

KLAUS'U DAHA FAZLA İZLEYECEĞİNE SEVİNENLER DERNEĞİ
Öncelikle belirteyim bu yazı Elena hayranlarını kızdırmasın yani tamam sıkılmış olabilir hatta sıkıldıysan izleme de diyebilirsiniz ama insan bir yerde diziden vazgeçmek yerine içini döküp senaristlerin bu duruma çare bulacağını düşünerek rahatlıyor. 4.Sezon 19. bölüm ve öncesine dair spoiler içerir.
Önce Elena'yı bumerang topu gibi bir Damon'a bir Stefan'a attılar.Bir Delena fanlarının gönlü oldu bir Stelana fanlarının gerçi son dönemlerde Delena ağırlıklıydı ama onu da efendilik bağına bağlayıp hayranların sevincini söndürdüler ama neyse dedim. Sabrettim bu sefer de Elena insan olsun diye Jeremy ve Kol'u yolcu ettik öteki tarafa. Sonra Elena insanlığını kapadı.Biraz rahatladık sürekli ağlamayacak falan diye ama bu sefer de deşici olma yolunda ilerlemeye başladı. Hatta tedaviyi bulacaklar diye önüne geleni öldürmekle tehdit edip Salvatore kardeşleri bile sindirdi. Tabi en büyük ayıp kankalara hem Caroline hem de Bonnie'yi öldürmeye kalkıştı.
Hayır hadi Caroline neyse de sen araf perdesi kaldıracak kadar güçlü cadıyı daha 3-5 aylık vampir halinle nasıl öldürmeye teşebbüs ediyorsun anlamıyorum. İnsanlığınla beraber  aklını da mı kapadın kızım.
Tamam yeni bölümler hala kardeşlerin Elena'ya insanlığını kazandırmaya çalışmalarıyla geçecek ama bari kısa tutsalar gerçekten.Acaba tek sıkılan ben miyim sorun ben de mi?

Bakınız burada Caroline'nin balo kıyafetini çalmış Elena.
Sinir krizi geçiren ve Klaus'tan kıyafet isteyen Caroline
Bakınız Bonnie'yi öldürmeye teşebbüs etmiş Elena.

Neyse Elena mevzusunu fazla uzattık.Dizide Silas herkesi kandırmayı başararak bazı emellerine gerçekleştirdi. Bakalım geri kalanlara ulaşabilecek mi?
 Ve malum artık kökenlere yeni bir dizi çekiliyor. Hatta 20. bölüm The Originals dizisinin ilk bölümü niteliğinde. Bu demektir ki bol bol Klaus izleyeceğiz. Sevinelim.Bu arada dizinin fragmanlarından birini de ekleyelim.



Fragmanda çalan ve hayranı olduğum şarkıyı da vermeden olmaz.

2 yorum:

  1. Seninle aynı görüşteyim tamamen. Elena çok can sıkmaya başladı. Pasif hallerinden bıkmıştım şimdi de şirret halleriyle uğraşıyoruz. Bu bölümle baya bir değişiklik olacak gibi. Heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu bölümde Elene'yı az görüp Klaus'u çok görüceğimize inanıyorum :)İnsan Elena zar zor çekiliyordu insanlığı kapalı vampir Elena hiç çekilmiyor :(

      Sil