16 Eylül 2012 Pazar

ADINI FERİHA KOYDUM EMİR'İN YOLU

VE FERİHA'NIN KEMİKLERİ SIZLAR
  Aslında sezon açılışından sonra yeni bölümlere bakmayacaktım ama reytingde fark atmadan da olsa 1. olunca, merak ettim ve izledim.Bu bölümü tek cümleyle özetlersek Feriha'nın kemiklerini sızladı.
  Biraz bölümü anlatayım. Mezarlıkta Can, Yavuz,Emir, Zülal bir araya gelmişlerdir. Zülal olayları önce izler. Sonra Can ve Yavuz gidince Emir'in dikkatini çekmek için yerden aldığı kırık camla bacağını keser.Çığlık falan Emir'in dikkatini çeker. Emir'e duygu sömürüsü yapar. Emir de kanar tabi kız ayağındaki kesik yüzünden merdivenlerden bile inemez Emir'den destek alarak iner. Emir aşk acısı seni saflaştırdı mı ne altı üstü bir kesik ayağını kırmadı,ana damarı kesmedi ne öyle sana yaslana yaslana yürümesine izin veriyorsun. Yalan dolan erbabı Zülal Emir'i kendisini eve bırakmaya ikna eder.Feriha'nın evine gelince süt kızıyım ben Feriha'nın diye açıklama yapar.Emir ile el sıkışırlar. Emir gidince Zülal'ın eline bir bakışı var,herhalde bir ay yıkamazsın kızım dedim.Bir de evi gidince Zülal duamı yaptım Rıza baba demez mi? Yuh kızım insan bu kadar mı yalancı olur.
  Can cephesinde ise, Can nereye gitsen Emir yani bilemiyorum kadınlar hamamına gitsen gene Emir gene Emir çıkacak karşına.Emir'i görüp konuşmaya gitmeden annesi ile konuşan Can "böyle bir risk almayacağım, normal okula göndermem" demez mi?(altından başka bir şey çıkmazsa) Senaristler diyeceğim şu ki o devlet okullarını risk gibi göstermek saçmalamanızın doruk noktası oldu herhalde,bugüne kadar devlet okulları çok da iyi öğrenciler yetiştirdiler.Özellikle genç kuşağın izlediği dizi de bu mesajı vermeniz çok yanlış.
  Sanem ise Can'ın bayan olduğu öğrenir ve Yavuz'un konuşmalarından Emir ile bağlantılı olduğunu anlar ve merakla acaba ne ilişkileri var diye sorar kızım sen onların ilişkisini boş ver  asıl Yavuz niye bu kadar takık onu merak et.
  Emir mezarlıkta çıkan kavgaya müdahale eder ve benim içimden Emir sana bir telefon kulübesi ve pelerin bulmak şart oldu geçiyor.
 Uzattık ama Feriha'nın sızlayan kemiklerinin nedenine geldik,Rıza Zülal'i dershaneye kayıt ettirdi. Vay be böyle mi olacaktı. Feriha gün yüzü görmezken kısacık eteklerle dershanelere kaydolan,yediği içtiği şeyleri bile masadan kaldırmayan Zülal.Rıza sen 2. şans falan değerlendirmiyorsun , Feriha'nın kemiklerini sızlatıyorsun.
Dershanede "ayy kuaförümü söyleyemem ,güzellik sırrım" ayaklarına yatan Zülal arkadaşının unuttuğu yüzüğü ona vermek için alınca, arkadaşından hırsız damgası yer ve iş karakola kadar uzar.Neyse karakola Can'ın iş arkadaşı Selim getirir onları.Ve Emir ise dayakçı koca için ifade vermeye karakola gelmiştir.Hemen Emir'e koşan Zülal iyice bir gözümden düşer. İfade sırasında Kapıcı dairesinde oturduğu ortaya çıkınca yalanlar dökülüverir.Emir herhalde bir an Feriha'yı gördü.Ama eminim bir saniye falandı.Neyse ki Emir fazla takmadı.
Emir Zülal ile karakoldan çıkınca Selim "ne kızdı" demez mi?Bu polislerin güzel,yakışıklı birini görünce hemen bu ayaklara yatmaları sinir bozucu.hoş ben Zülal'in neresi güzel onu da anlamadım ama.
  Emir mezarlıkta müdahale ettiği kavganın ceremesini çeker. Adamlar toplanıp sokak ortasında Emir'i bir güzel döverler.Ve bilin bakalım Emir'i kim bulur. Bildiniz Can. Can Emir'i o halde hastane yerine eve götürür, yaralarına pansuman yapar ve yükselen ateşi düşürmek için duşa bile sokar. Sonra da Emir'e işimi yapıyorum ayakları yapar.Millet artık polislerin iş kavramı genişlemiş,koruyup kollama vs görevlerin yanında artık sizi tedavi ediyorlar.Acaba  Can bugüne kadar kaç tane yaralıyı evinde tedavi ettin canım?
 Can'ın Emir ile olan bağına sinir olan Yavuz Ünal'ın kumar bağımlılığını körükler.
 Bu arada Ömer büyümüş de psikopata bağlamış. Üstüne Emir'in kardeşini dövmüş.
Zülal Emir'in evini öğrenir ve tabi dershaneye diye oraya gider. Kızım sen nasıl bir şeysin ya.Ama Emir takmaz tabi.Emir inşaatta çalışmaya devam ediyor. Bak Emir sırf sen gelip çalışıyorsun diye işçi almamazlık etmiyorlardır umarım. Başkalarının rızkına engel olma.Üstelik Emir sen gece de gel çalışma var demezler mi?Emir'i dövenin Deli Kadir'in grubu olduğunu öğrenen Can ve Sinan onlara baskına gider.Baskınla gece çalışması çakışır ve Emir vurulur. Son kelimesi Feriha olur.
 İnternette Hazal Kaya gelecek falan diye çok dedikodu çıkıyor ama aslının olduğuna inanmıyorum.Bence Hazal Kaya için Adını Feriha koydum sayfası kapandı. Eğer böyle giderlerse seyirciler için de kapanacak hiç şüphem yok.Bazı fanların dileği belki Emir ölür ve Feriha'sına kavuşur.Şu an için en güzel senaryolardan biri bu herhalde.Ama yapımcıları düşünürsek uzak ihtimal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder